Thursday, December 27, 2012

                          ~Air Mata~




Mengalirlah disaat kau tak mampu untuk menahan sesak didada..
Mengalir kerna kau terlalu lemah dalam setiap ujian Nya..
Kau teman setiaku yang sering menemani hari-hari ku yang duka dan suram..
Mengapa kau tak henti dari terus mengalir dari tubir mataku..
Mengapa kau mudah mengalir seperti titisan embun pagi..

Jika kau menangis..Maka menangislah semahu-mahu mu..
Kerna aku adalah pengubat luka dihatimu..
Aku akan sentiasa menemani mu tak kira bahagia dan duka..
Kerna kau diciptakan dengan penuh keistimewaan yang
Bidadari jugak cemburukan dirimu..Tabahkan hatiku
wahai teman ku..Jika aku mengalir maka tenanglah hati
mu yang gunda.





Ya Allah aku tak tahu mengapa aku sering menangis
Seperti anak kecil yang mudah mengalirkan air mata..
Ya Allah aku tak tahu mengapa air mata ku tak henti
mengalir bila ku menghadapMu dan bersujud PadaMu

Setiap detik dalam sujudku..Ku impikan solatku
ditemani mereka insan yang dekat dihatiku..
Bila saat itu akan ku rasai nikmatnya..
Aku tak mampu untuk bersuara dan meluah..
Biarkan air mata berbicara..

No comments:

Post a Comment