Monday, March 11, 2013








  Assalammualaikum..Alhamdulilah syukur padaMu Ya Allah masih mengizinkan aku terus bernafas dimuka bumi ini..Dah lama tak  mengisi laman ni,kesian cik perindu nie..jangan berkecik hati tau..innsya Allah aku akan sentiasa mengisi tiap laman cik ni dengan setiap perjalanan hidup dan juga pengalaman yang aku lalui..Emm kenapa menyepi?tak menyepi ada je didunia ni..Sebenarnya aku tengah mencari jalan macam mana nak meyempurkan impian aku ni..Aku tak mahu membawah penyeselan ni sampai aku  menutup mata nanti..Hidup ini terlalu indah hanya orang tertentu yang mengetahuinya..Indah jika bersyukur dengan nikmat pemberian Allah swt..

  Bila susah baru nak ingat Allah,bila duka baru nak mencari jalan pulang..itulah manusia bila dah kena baru nak menyesal.Bila bahagia dah lupa siapa yang mendatangkan semua nikmat tue..Macam jugak aku bila derita aku menyalahkan takdir..Aku tak pernah bersyukur aku ada mak,ayah dan adik adik,tapi mana tanggungjawab aku?pada Allah sebagai hambahNya dimuka bumi ini..Mana perginya tanggung jwabku sebgai anak?mana perginya tanggung jawabku sebagai kakak?Ahhhhh!!!!Mengapa nak meraung?

  Aku dah lama nak buat satu karya hasil tanganku..karya ni entah best ke tak..pada aku best atau tak tu tak penting yang penting apa yang cuba aku sampaikan pada orang..



No comments:

Post a Comment