Sunday, October 6, 2013

Merancang Pertemuan Dua Hati



Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum sejujurnya saat ini aku ingin mencoretkan kata-kata disini, bertapa syukurnya aku pada Allah yang sudah menitipkan rasa cinta dan kasih sayang diantara kami walau kami belum bersua muka.. begitulah hebatnya kuasa Allah, begitulah hebatnya kuasa cinta dan kasih sayang.. dan begitu juga hebatnya kuasa hati...
hati, bila dah suka, bila dah jatuh cinta, bila dah sayang..... pastinya kita akan sentiasa mengingatinya. begitu juga dengan diriku. sering saja hati mengingatinya, namun kerana keterbatasan yang ada, Allah dan doa menjadi perantaranya aku dan dia... ku minta pada Allah untuk menjaganya setiap masa, memelihara dirinya daripada segala keburukan dan kecelakaan..
ya.... aku masih jua belum melihatnya dengan mata pinjaman Allah ini. dan aku teringin sangat untuk bertemunya. Semoga Allah memberikan kami kudrat, kekuatan untuk kami mengeratkan lagi kasih sayang yang terbina.. Aaminn 

Tiada Yang Indah Bila Saling Mencintai Kerana Allah S.W.T 
 

No comments:

Post a Comment